Samsung SM-N910C Instrukcja Użytkownika Strona 176

  • Pobierz
  • Dodaj do moich podręczników
  • Drukuj
  • Strona
    / 182
  • Spis treści
  • BOOKMARKI
  • Oceniono. / 5. Na podstawie oceny klientów
Przeglądanie stron 175
176
Rozwiązywanie problemów
Zanim skontaktujesz się z centrum serwisowym firmy Samsung, wypróbuj następujące rozwiązania.
Niektóre sytuacje mogą nie dotyczyć danego urządzenia.
Podczas włączania urządzenia lub korzystania z niego wyświetlany jest
monit o wprowadzenie jednego z następujących kodów:
•
Hasło: jeśli włączona jest funkcja blokady urządzenia, należy podać wprowadzone hasło.
•
PIN: jeżeli urządzenie jest używane po raz pierwszy lub gdy konieczne jest podanie kodu
PIN, należy wprowadzić kod PIN dołączony do karty SIM lub USIM. Aby wyłączyć tę funkcję,
skorzystaj z menu Zablokuj kartę SIM.
•
PUK: karta SIM lub USIM jest zablokowana, zazwyczaj wskutek kilkukrotnego błędnego
wprowadzenia kodu PIN. Należy wprowadzić kod PUK dostarczony przez dostawcę usług.
•
PIN2: jeśli w celu uzyskania dostępu do menu wymagane jest podanie kodu PIN2, należy
wprowadzić kod PIN2 dostarczony z kartą SIM lub USIM. W celu uzyskania dalszych informacji
należy skontaktować się z operatorem sieci.
Na urządzeniu są wyświetlane komunikaty o błędzie usługi lub sieci
•
W obszarach o słabym sygnale lub utrudnionym odbiorze sygnału możliwa jest utrata
połączenia. Należy przejść w inne miejsce i ponowić próbę. Podczas przemieszczania się mogą
być wyświetlane wielokrotnie komunikaty o błędzie.
•
Dostęp do niektórych opcji nie jest możliwy bez ich subskrypcji. W celu uzyskania dalszych
informacji należy skontaktować się z operatorem sieci.
Nie można włączyć urządzenia
•
Jeśli bateria jest całkowicie rozładowana, włączenie urządzenia nie jest możliwe. Przed
włączeniem urządzenia należy w pełni naładować baterię.
•
Być może bateria jest niepoprawnie włożona. Włóż ponownie baterię.
•
Przetrzyj pozłacane styki i włóż ponownie baterię.
Przeglądanie stron 175

Komentarze do niniejszej Instrukcji

Brak uwag